Yeey.

Jag håller på att göra svenska läxan, hurra liksom? - tror inte det, kommer inte på vad jag ska skriva liksom?. Men sitter framför facebook och dunkar musik, ska i alla fall hoppa in i duschen snart hade jag tänkt mig eller något. Har sovmorgon imorgon vilket är super skönt, börjar 9! :) Senare på kvällen tror jag nog att jag ska smsa med folket och titta på tv med min mamma & lillasyster. Nu helt plötsligt fick jag fett med random sms av massa folk, sms jag inte kommer svara på i varjefall...Anyways ska skriva lite till på läxan och sen ja ligga i sängen och mysa lite + kanske läsa lite ur min bok. Måste lägga mig lite tidigt, det är ju skola imorgon men börjar 9 och slutar 16:00 alltså whäääääääät?! Men aja Ha en bra kväll, puss ! ♥
"Han vet inte hur jag känner, han behandlar mig som luft & vet inte vad jag ska ta mig till för det kommer va hur svårt som helst eftersom att vi stötter på varandra varje dag i skolan och vi har precis storbråkat... Och vi har kommit överrens om en sak; vi ska aldrig prata med varandra mer, eller tills vi förlåtit varandra vilket inte kommer att hända - han jag trodde var en av mina bästavänner. JAG SAKNAR HAN STORT OM JAG SKA VA HELT ÄRLIG...♥ utan han mår jag som dåligast eftersom att han alltid har stöttat som vårt och tort, saknar den vänskapen... :("

Kommentarer
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: Tack så mycket :)

2011-10-23 @ 22:07:37
URL: http://sofiii.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

Svar: Okej, hoppas du har haft en bra dag! ;)

2011-10-23 @ 22:46:08
URL: http://emelielie.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag har haft en bra dag själv då? :)

2011-10-24 @ 13:42:16
URL: http://funkytowne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0