Kryssning today.

Ska som sagt på kryssning idag med Jessica, hennes mamma, min mamma och min syster.
Jag kommer hem på måndag men vet inte vilken tid och tror inte att jag bloggar när jag är på kryssningen sorry guys. Sen tar min comviq kompis slut imorgon eller idag?- jag vet inte i allafall. Kommer inte kunna sms tror jag, åh men jag ska nog ha det skojigt. Kameran hänger med den här gången och hoppas de blir massa med bilder - om jag ens orkar ta bilder wooop woop! ;) Ska äta sen fixa mig lite sådär, göra mig klar. Vi hörs mina favoriter, stanna här och läs lite gamla inlägg eller något, vad som helst bara om ni inte försvinner - är som sagt borta 1 dag vilket inte är så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0