Tjohej!

Har precis duschat klart så just nu sitter jag och dunkar Ison&Fille♥, men ska lägga mig i sängen och messa med folket + läsa ur min "jätte" braiga bok. Snackar med Mohamed.A om en sak, eller ja han ville träffas på fredag men ska till den där haninge festen och sen frågade han om lördag gick bra så sa jag kanske för jag ska på kryssning på söndag. Fick höra av Jessica att hon typ ska följa med på kryssningen, vilket blir mycket bättre än att bara åka med min lillasyster och mamma & tror att Jessicas mamma också ska med om hon kan ta ledigt. Ja då ska jag & Jessica umgås, mamma och Jessicas mamma kan umgås och min forever alone lillasyster har inge att va med - hahaha men det får hon väl ta och lösa. Hon kanske kommer geeka något vad vet jag liksom? ;) Anyways ha det grymt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0