Orkar inte blogga nu ikväll.

Jag sitter och lyssnar på Conor Maynard - Lay In My Bed och jag gjorde mina läxor men det hände plötsligt en sak. Alltså faller i 1000 bitar snart, saknar min barndomsvän så himla mycket ! Jag dör, orkar inte vänta tills hon kommer tillbaks till Sverige igen. Saknar hennes skratt och se henne le & va glad helt seriöst, orkar inte mer. Hon betyder mer än allt. Har känt henne sen liten, det är sjukt fucking svårt och jobbigt att ha en kompis flera 1000 mil ifrån mig och inte som förr, som jag träffa varje dag och bodde nära mig, åhh och ni ska veta hur mycket tårarna rinner! ;(
Men nu sorry guys hejdå ska fortsätta att deppa mig... just you know:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0