No life

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur gammal är du? - 13
Hur lång är du? - 156-157(?)
Har du några piercingar/tatueringar? - öronen om det gills?
Vilken skola går du på? - Skogåsskolan
Vad vill du bli när du blir äldre? - Ingen aning hittills
Är du singel? - Yesbox
Har du syskon? - ja (-.-)
Vart bor du? - Skogås
Är du nöjd med dig själv? - nja
Vad tror du andra får för intryck av dig? - kaxig, osv?
Din favoritmaträtt? - Tacos
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Nåt slag av soppa.
Din naturliga hårfärg? - Svart
- SENASTE -
Som ringde dig? - Mamma
Som smsa dig? - Kevin
Som du smsa? - Kevin
Som du kramade? - Sonia
Som du kysste? - Nån random på mega (136XL festen igår - Va helt borta typ eller nja..)
Som du slog? - Ful syrran.
Som du bråka med? - Mamma,halv pappa & syrran.
Som massera dig? - Kommer inte ihåg.
Som du dela dricka med? - Sonia eller någon på mega igår.
Missade samtalet? - På natten vid 01:00 av mamma när jag skulle åka hem från underbara mega

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Nej, men det skulle sitta PERFEKT med en.
Hur många har du haft sex med? - Oskuld.
Hur många gånger har du varit kär? - Räknar inte, nej men alltså vet inte helt seriöst.
Har du blivit dumpad? - ja
Har du dumpat någon? - ja...
Är du romantisk? - fan vet jag.
Kärlek vs sex? - Jag är oskuld fortfarande så vet inte, kärlek blir till sex senare(?)..så inget svar här.
Ditt längsta förhållande? - Inte för att de va så jätte seriöst men ca 5 månader.
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - HAHA den va rolig..nej.
Vad faller du för hos killar? - Personligheten, Utseendet-ögonen,läpparna osv.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Beror på.
Har någon varit otrogen MED dig? - nej?
Har någon varit otrogen MOT dig? - Ja, snuuuusk..
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Inte nu kanske.
Vad använder du för preventivmedel? - .
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - kanske vid 14 typ, eller venne.
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - "inget är fint att säga ifall man inte menar det", - men annars "jag älskar dig", "du betyder mest för mig", "min kärlek till dig kommer aldrig att få och beskriva oavsett språk".
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - ja
Parfym? - ja
Kjolar? - nej
Klänningar? - vid speciella tillfällen som typ - skolavslutning osv
Hoodtröjor? - Oftast så ja.
Hårmousse? - nej
Hårspray? - nej.
Klackskor? - Sometimes
Body spray? - nej
Rouge? - nja
Foundation? - nja
Ringar? - kan hända ibland.
Mössa? -  jaaaa såååklart nej men ibland :)
Hårband? - vad är det?, jag driver - nej.
Nagellack? - Det händer. Nån färg på naglarna måste man ju ha.

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Yes.
Har du druckit alkohol? - ja
Röker du? - :blush: , det kan hända på helger & fester osv, ni förstår?
Snusar du? - Hell no, euw
Har du druckit så mycket att du spytt? - Tror inte det.
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - HAHAHAHA ja, en basketboll i 3an-4an om de räknas liksom?
Har du tagit droger? - Hell no.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Tror inte det.
Har du strulat med en främling på fyllan? - Haha jag tror inte det.
Ljuger du ofta för dina vänner? - nä
Har du tagit en väns pojkvän? - Fan vet jag, det har väl hänt...Inget jag är stolt över men men.
Har du varit otrogen? - No way.
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - njää.
Har du hotat någon? - venne, trooor inte.
Har du mobbat någon? - Kanske.

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Dom vet vilka dom är.
Saknar du? - Pappa♥
Vill du träffas just nu? - Ingen aning.
Umgås du mest med? - Många.
Stör du dig på? - Den där tjejen på mega som kalla mig(kanske) & mina kompisar för orrar, vilken shono hon är! -.-
Ringde du senast? - Ingen, eller Robin i min klass tog min lur och ringde Danny , så tydligen Danny -.-'
Skrev åt dig senast på facebook-chatten? - Sara Eb
Vem puffade dig senaste på facebook? - Nima
Vem skrev du senaste med på msn? - Minns inte, har inte varit inne på länge.
Vem kommer du träffa imorgon? - Jessica säkert, ska på kryssning med henne ju.
Vem har du inte träffat på länge? - Max, miss you boy..
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - alla mina vänner, såååå kul det skulle bli i såfall!
Festar mest av dina vänner? - Ingen aning, eller om man ska ta en Thailändare så Yaya :)
I din klass umgås du mest med? - Sonia, Sara, Leonie, Johanna osv..?
Är snyggast i klassen? - Vadå av killarna eller vad? :o
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Samuel, Martina, Nicklas, Johanna typ.
Skulle du vilja se ut som? - Ingen aning faktiskt, nån som ser jätte bra ut eller ja nån som ser bättre ut än mig.

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Nej
Är du glad just nu? - ja
Har du en hund? - ja - i Thailand, om de räknas.
Har du en katt? - nej
Har du varit utomlands nångång? - ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? - ja
Är du blyg? - kan hända
Ska du ta körkort? - ja
Ska du tatuera dig/pierca dig? - ja
Vill du har barn? - vet inte
Hade du kunnat adoptera? - nja
Hade du kunnat adoptera bort? - nej
Har du en egen dator? - ja
Går du i högstadiet? - ja
Går du på gymnasie? - nej
Är dina föräldrar skilda? - ja
Mår du bra just nu? - sådär - mår lite knas efter mega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0