@ My home.

Kom precis hem, har varit ute med grymt goa personer som sagt !
Innan jag drog hem så var jag med Frida och Daniel (dom enda som var kvar efter att alla hade gått) så stod vi och pratade om massa saker, skit härligt att prata ut lite sådär lite. Vi fick lite några ord till andra random ord vilket var lite små kul och vi dog av garv och vi dog av garv sjukt mycket det må jag säga. Alltså hey guys,wazzup liksom or what.. Men anyways hade det mega kul idag i varjefall vilket nog var super bra. Hade det grymt idag, bättre än igår för att jag bara satt hemma helt sådär forever alone med min chokladglass vilket ju var helt awesome-nej.
Men har inget att skriva så hejdå nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0