Min fredag - fiesta!

Var ju på mega i fredags vilket var super. Åkte med Dominika, Sonia, Sara och Frida dit - sen träffa vi Daniel och massa andra killar på stationen i handen. Sen fick vi vänta i typ 20 minuter tills vi fick bli insläppta,när vi väl hade fått våra biljetter så vänta vi tills dansrummet öppnades, sen efter 30 minuter så öppnades dansgolvet yeeey.
De va värsta öset inne på dansgolvet redan när vi kom in, wooop wooop. Först så spelade Dj Hassan tror jag, sen när det gick ett tag så spelade Dj Sebbe och efter att de hade gått ett till tag så spelade Dj Atilla vilket var super grymt. Sen när jag och Sonia skulle ta friskluft så var det en kille med chinos som hade blödit igenom sina byxor, alltså omg vad han blödde! Vi fråga vad som hände sen svara han "jag vet inte", stackars kille :(. Sen spelade Dj Quality, omg vilken flipp alla fick, första mixen han spelade var Put Ur Hands Up, wooop wooooop - hans mixar är bara för grymma! Jag dansa i alla fall med hmmm vad ska man säga, ja med några killar osv sen hände det massa osv blabla pallar inte ta upp det! :$
Jag, Dominika, Sara, Sonia och Frida dansa som bara den kan jag säga, senare på kvällen typ vid 21:00 - 22:00 tiden så gick brandlarmet jag vet inte vad som hände. Men vi stod i alla fall ute i 30 minuter eller mer, sen kom brandbilen osv. Sen stod Sara och kramades med en kille, omg vad sööööööta dom var - jag doooooog! :D
Jag stod sen och pratade med Yaya, Donna, Julia och Anna och typiskt Anna som satt och sminka sig hela tiden, haha vad gullig! Sen stod jag och prata med Dominika, Sara, Elias och Elias två kompisar. Omg jag tror att jag dör, ena killen va skit kattiiiiig så att jag dog, han kolla och log mot mig men anyways, stod tätt bakom han - vilket va mysigt, han va asvarm dessutom. Men vi fick komma in efter en lång tid i varjefall vilket var bra för jag stod bara ute i en tubtröja utan en kofta osv. Vi gick till dans golvet igen och dansa loss, sen vid 23:00 tiden så gick Frida hem sen gick Dominika & Sara hem vid 23:30 typ?. Men anyways jag och Sonia var kvar, vi dansa med Yaya, Donna, Julia och Anna - omg vilken flipp vi fick. Vi sjöng högt, dansa grovt som bara den osv, sen kom Simon, Elias, William(tror att han hette så), Carl och Henning. Vi stod och dansa med boysen, hahaha omg Carl & William flipparNa på höööööög nivå helt seriöst. ;) Anyways, sen tog vi tjejer och köpte drickor och mackor, sen rörde vi oss till dansgolvet igen - när vi dansa så gick en liten kille som såg ut som typ 9 år med dino-tröja alltså how cute?. Sen börja han dansa lite robotdans med armarna haha sen var det typ Donna som gick och dansa som killen sen kom vi andra också, han sluta dansa och bitchblicka oss...hahaha jag dör! Vi fortsatte att dansa & när Dj Quality mixade Smoke Weed EverydayGot 2 Luv U och Danza Kuduro så blev våra kroppar helt wooooooooooooooooooooooooooooooom, helt seriöst dom börja dansa automatiskt - vi total flippade i alla fall! Sen när vi skulle flippa till en viss "ton" eller vad man ska kalla det så faila jag och Anna, haha. Sen stod vi i mitten vid discokulan så var det två killar med rutiga skjortor och dansa riktigt "bra", nej men jag och Anna dog av garv och dansa som dom sen, HAHAA jag dööör! Seriöst det hände så himla mycket då, orkar inte berätta. Dom gjorde största ringen alltså woooooop, Dj Quality spelade många flera favorit mixar som You're A Jerk, Teach Me How To Dougie osv, killarna dansade hur GRYMT som helst i ringen untzz untzz - dom var hur duktiga som helst - vilolter, breakdance, snurr osv - Jag vet inte vad jag ska säga, skit duktiga bree, men Dj Quality tyckte att det hade gått ett tag sen fick tjejerna dansa i ringen så han satt på DANCEHALL låtar, woooop wooop flipparNa jag, Anna, Sonia, Donna, Julia och Yaya. Sen ställde vi oss längre bak och dansa med Simon, Carl, William, Elias och Henning HAHA dom gjorde sin "el gittar flipp" grej jag vet inte vad HAHA. Jag träffade på folk som jag kände igen, alltså som var på UNG08 vilket jag tyckte va lite läskigt höhö. Men anyways de va en kille som jag träffa på ung som också va på Mega omg jag dooooog sååååå fin! :$
Sen helt plötsligt spelade han någon LOW låt då gick jag & tjejerna ner - ner, upp, ner upp - Haha vi dansa hela kvällen, vi slutade nästan aldrig. Vi bad en och samma fotograf att fota oss, haha vi bad han typ varje halv timme ju - massa bilder hoppas jag & hoppas dom, LÄGGER UPP DOM! :) - Men anyways kom hem vid 01:00, saknar girlsen och boysen verkligen stort, men håller kontakt med dom på Facebook vilket är super hihi! :D
Längtar tills nästa Mega som typ är i vår, lägger ut bilderna när fotograferna har lagt upp bilderna nånstans på nån hemsida! ;) Så länge får ni suddiga bilder som dom tog med mobilen I think ↓
| Den stora ringen alla gjorde - den där killen i ringen, omg hur grym som helst! |
| Dj Quality ♥ |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0