Känner mig faktiskt som en duktig tjej.

Jag känner mig super duktig eftersom att jag har gjort lite matte, hurra för mig liksom för första gången orkar jag plugga lite! Det med kryssningen är redan bestämt nu, jag ska åka... Men ska åka med mamma, lillasyster, Jessica och Jessicas mamma vilket nog blir supertrevligt, men vi kommer ha olika rum men vi kommer ha våra rum eller vad man kan kalla det nära varandra så det blir mer trevligare. Thailändarfamiljer umgås lite sådär you know and I like it! ;) Men är bara borta i 1 dag vilket blir bra, åker på söndag och kommer på måndag I think bitches.
Laddar kameran inför kryssningen dåra, hoppas jag kommer att ta bilder i varjefall så det blir bilder till bloggen och jag kommer nog ha det grymt + komma över min rädsla... Jag är som sagt halv rädd för båtar, eller att åka båtar efter att sett och tänkt vad som hänt på filmen titanic alltså det låter skumt men anyways :blush: Sitter och skypar med Selma på skype som vanligt och tänker inte slösa min tid att blogga nu när jag snackar med Selma om massa knasiga saker om killar osv ;) Men ska gå nu och duscha, tänka vad jag ska ha på mig imorgon vilket jag nog redan vet,plugga lite till/läsa & sånt tråkigt you know - hejdå ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0