@ Hemma

Var ju på torget och kolla på skräckfilm, filmen var från 11 år. Jag garva början av filmen , garva åt Dominika för hon hoppa på mig för hon blev rädd osv, sen hände det massa roliga saker, som när Ebou skulle gå förbi Dominika sen Domi drog eller aa putta han så han ramla nästan hahah och han hade en kopp där det fanns te i. Hahaha dog av garv! Men sen när filmen var slut "kolla" vi på fotboll. Nej vi låg och chillade på sofforna, jag låg först på Kevins knän sen i Jimmys. Sonia & Kevin typ jaga varandra jag vet inte vad men anyways , alla gick ut till ålderdomshemmet eller vad det heter efter att torget hade stängts, HAHAHA knaaaaaaaaas. Sen gick alla hem, då satt jag,Kevin och Jimmy vid bänkarna utanför centrum (fontänen). Det hände ganska mycket orkar inte ta upp allt men sen senare kom Aina(polisen för er som inte vet,vilket jag hoppas att ni vet). Trodde det hände något men nej så va det inte, dom var hur trevliga som helst och dom ville bara kolla läget - när jag skulle hem så gick Kevin och Jimmy med mig halva vägen hem, how cute?! Nej men ja det var ur gulligt och snällt, puss på er boys. Nu sitter jag och dricker te,ätit en macka och kollat på en film som gick på tvn nyss eller det är reklam men den börjar nu: 17 Again. Har redan sett den men vad ska man göra när man inte har något att göra liksom?. Ska kolla om jag har nån bra film på datan som jag kan kolla på under natten om jag inte har så ska jag ladda ner ja ni förstår. Tack och hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0