halv sovande Kanya, vadå trött?..

Jag mobilbloggar från min jätte fula och dåliga mobil just nu. Ligger i sängen och smsar med massa folk. Orkar inte mer, huvudvärk.. Så ska ta och somna nu, ha det grymt sockertoppar! Btw; Det är skola imorgon, har sovmorgon så börjar 09:00 och slutar sent alltså liksom 16:00 - herregud kill me vad sent!, hurra liksom?,skulle inte tro det! :( + dessutom har jag ENGELSKA PROV också,åhh neej! Jag kommer va hel kass, HEJ F = FAIL- dåligt/uselt! But anyways ska kolla ansiktsboken först sen lägga mig tror jag. Eller först ska jag messa lite med min kära storebror Bogge som nyss skrev till mig, sen massa andra om dom är vakna & sociala på mess, hell yeah! ;) Imorgon efter skolan ska jag nog vara med Cassi och Ludde eller så är jag med min favovän Hjug0 + andra(?). Men ska ta och va social på mess nu, see yah dude- kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0