Stefania 14 år ! ♥

Stefania bästa kusin fyller 14 år - fjortis år.
Min fina kusin blir 14 år nu idag, hälsar henne ett grattis !
Hon betyder så himla mycket för mig, hon får mig att le när jag är ledsen och mår som allra sämst.
Hon är min livskraft, från vaggan till graven min favorit Stefania och utan dig skulle jag inte stå här idag.
Kan prata med dig om precis allt - Killar,bråk,familj,tonårsliv,vänner,skolan, tankar, känslor & massa mer.
Är så jävla glad att ha dig som min kusin vilket känns jättebra, att du finns vid min sida känns så himla bra.
Jag älskar dig enormt & det vet du min ängel så nu...
Har inte träffat dig på 100 år och vi får ta och ses någon dag hjärtat lilla - saknar dig enormt verkligen!
Ha en jättebra födelsedag fina du, kärlek ! ♥


Kommentarer
Postat av: tessan

God morgon :)

Har du sovit gott?

Fin blogg du har :)

2011-11-09 @ 07:26:50
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: e S o h

sv: :/ sorgligt..min bästa vän förlora sin pappa när hon var 15 år gammal, och smärtan och berättat om och allt, de känns som om man nästan kan förstå då - fast ändå inte.

2011-11-09 @ 19:30:20
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0