HISS & DISS

  • KRYSSNINGAR - Då kan man gå runt på båten, festa på kvällen, spela på spelmaskiner, träffa nya, ha kul osv.
    ( När jag var på kryssning den 30-31 oktober så lärde jag känna massa folk, hade kul, gick runt, åkte hiss upp & ner med Jessica. Vi lärde känna massa med killar, killar gör ens kryssning och sen var vi med 3-4 killar som vi lärde känna mitt på natten, den historian kommer i nästa inlägg I think )
  • FACEBOOK - Beroende framkallad säger jag bara, är man beroende så är man.
  • KILLAR SOM KAN SJUNGA/KILLAR SOM SJUNGER - Ryser när killar kan sjunga & killar som sjunger ♥
  • PHOTOSHOP - Det är bara skoj, framför allt när man inte har något att göra så är det bara & leka med photoshop. Leka med alla penslar osv, göra headers, skyltar med mera - vad skulle en blogg vara utan något som innehåller photoshop eller något annat än en blogg?
  • KILLAR MED STIL,GOD PARFYM OSV - Killar ska ha stil, inte för att jag säger att killar med ful stil är helt hopplösa nej det är inte så jag menar. Jag menar att killar ska ha SIN egna stil bara om de är en stil man som tjej diggar för vi tjejer tycker olika. Sen killar med sjukt god parfym, älskar att bara känna lukten av en kille med sjukt god parfym! Sen ska killar vara påhittiga, kunna komma på saker för jag är riktigt dålig att komma på saker ja & så ni förstår. ;)
  • VINTERN - Nu när snön kommer att komma, det blir sjukt mycket kallare & slaskigt. Brrr säger jag bara!
  • KILLAR MED DÅLIG PERSONLIGHET - Seriöst, killen kan se hur bra ut som helst men personligheten kan vara helt kass, för man vet aldrig... Gå & bli kär i killen för hur han ser ut o veta lite hur han är som person sen baaaaaaaaam! Hans personlighet & sätt är kass, player och grejer. Det gillas inte! :s
  • 7AN - Massa plugg,prov,plugg,prov,plugg,prov,plugg osv..
  • Utvecklingssamtal / Omdömen - Åh nej säger jag bara,att ha utveckligssamtal och prata om dom sakerna man är dåliga på suger helt seriöst för man sitter bara där helt nervös & allt. O sen att få sina omdömen brukar inte kännas bra för man kanske får dåliga och bra. Tänk dom som inte ens kämpar i skolan, dom som skiter i skolan & tror att lektioner är kass, ni har fel för man får riktigs dåliga omdämen sen när man får betyg blir det katastrof säger jag bara...!
  • MENS - Alla tjejer har eller kommer att få det nån gång. Det är jobbigt, omg hatar det säger jag bara.
DET HÄR VAR MINA ÅSIKTER -Vi tycker olika, så klaga inte för det var ju som sagt mina åsikter!
FÖR DET ANDRA SÅ ÄR DET MINA SKYLTAR - ingen tar dom utan att fråga eller något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0