Till träningen snart bitches.

Sitter och stör min fina vän Sara på facebook , herregud vad jobbig man kan vara men är man sån så är man inget mer om det liksom? ;)
Ska sätta på mig mjukisbyxorna för sitter i mjukisShorts liksom - måste ner till centrum först & möta tjejerna sen går vi till träningen i det kolsvarta mörkret eller heter det ens så?, men what evah... :P
Måste gå snart, så vi hörs i ett inlägg vilket nog blir nästa inlägg för orkar inte skriva nu sorry guys.
Btw, efter träningen ska jag & Sonia + kanske fler på en spökrunda som torget nyss skicka sms om, ahaha jag är inte lättskrämd nej nej jag är hur ball som helst och skriker skiten ur mig bara, åh sho hej liksom...- :blush:

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Svar: Tack så mycket! Nja, den har väl flytit på men men :) Dudå? :D

2011-11-02 @ 17:09:21
URL: http://emelielie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0