Söndag - natt.

Men sitter och chattar med folket på facebook, smsar och lyssnar på Lil Star - Hon E Dödlig och seriöst så fastnar man på låten. En viss person frågade om jag kunde komma ut eller ville vara nu men är som sagt barnvakt så kunde inte men annars skulle jag lätt. För skulle inte ha något att göra ni vet vad jag brukar göra på kvällarna/nätterna - jo tråka. Men anyways ska dygna inatt igen, klarar mig på enerydrycker vilket blir bra och blir pigg av det så fine liksom. Folket där ute måste underhålla mig också för vill inte tråka som sagt, annars om jag tråkar så suuug min kuuuuuk era idiotas haha vad random jag är just nu men det är därför jag är halv trött/hyper så allt blir random.
Ha en trevlig natt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0