Smurfarna ♥

Har precis laddat ner smurfarna på datan, ska lungt sitta och kolla på filmen medans jag är uppe och tråkar.
Alla i familjen sover, vad är det här liksom?...fett forever alone liksom daaah :( Men dessutom statestiken ser jätte bra ut, hoppas ni kära läsare stannar! :D Anyways, ska ladda ner fler filmer sen lägga mig & titta på dom för sitter och chattar med folk på facebook som inte har dött ut, haha! Ska messa med folk under filmen, hell yeah vad trevligt or what liksom? :)
Imorgon ska jag nog träffa först Selma & Lavi om han kan, sen ska jag träffa min fina när han kommit hem från sin pappa vilket blir mysigt & kul. För har inte varit med han på länge, inte träffat han sen några veckor sedan helt seriöst eller många månader sen & åh vad jag saknar han + dessutom att se in i hans vackra fina ögon, walla dom är vackra..helt kär i ögonen! ♥♥♥♥♥♥
Men ska byta om till mina mjukisshorts sen lägga mig med datan i sängen & se på filmerna, ha det bra så länge puss! :blush: Ska nog ta & dygna med förloraren Nima också, vinnaren här - I will ! ;) Vi får se vem som är kingen av oss Nima ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla shono dygna med mig

2011-11-06 @ 00:26:38
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

sv: jajamen



fan va najs med smurfarna! lyssnade du på dem på skiva nä-r du var liten ocksp?

2011-11-06 @ 07:49:41
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0