private stuff

Har suttit och pratat med Oliwia om massa privat grejs, alltså herregud finns för henne som dag & natt helt seriöst !
Men sitter och chattar med födelsedagsbarnet Nima och sen min "baba" (enligt facebook) Sajmon. Vi snackar grejs, sen sitter jag och dunkar musik & pluggar matte, åhh helt kass !
Hade möte idag, woooohooo liksom..fast ne dra åt skogen jääävla gaaaaysak ! :(
Fast det var inte så farligt ändå liksom, inte så mycket knas eller så men ändå åh.
Nu skrev mongo Alex till mig i chatt, wooohooo liksom fett random snubbe som bah "skriv bara t mig bitch ♥", så måste skriva något i hans logg, mwihihihihi vad ful .. orkar inte! :(
Anyways måste ta ett varmt bad för det är hur kallt som helst :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0