Lavi min underbara broder ! ♥

Min broder , du betyder så himla mycket för mig och berättar det mesta för dig. Du har nog ALLTID haft rätt om alla killar jag har tänk satsa på och redan satsat på, men har aldrig velat tro på dig för trodde du bara drev sådär men sen insåg jag att du hade haft rätt alla 2-3 gånger & du ville inte att jag skulle bli sårad, how cute?... Vi har känt varandra sen förskolan liksom men det känns som EVIGHETER helt seriöst och ångrar inte att jag lärde känna dig. Du har fått mig att le alla gånger jag varit med dig, fått mig att skratta och fått mig på bra humör när jag vart ledsen - vad skulle jag göra utan dig?. Din humor får mig att känna mig lite sådär trygg och JAG kommer att stötta dig i alla lägen du behöver hjälp, för du vet att jag alltid nås på luren så det är bara ringa eller smsa. Du är guldvärd broder & jag älskar dig grymt mycket ! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0