Knaaaaaas imorgon, möte osv.

Imorgon har jag skola som vanligt men slutar tidigare I think. Men efter skolan ska jag typ hem sen äta något o vänta på mamma sen ska jag tillbaks till skolan med mamma och ha möte i gayskolan med min mentor, åh hur kul?!
Vi ska prata om all knas som hänt, haha låt mig byta skola !
Anyways sitter och chattar med vissa människor, smsar och lyssnar på musik. Ska snart gå lägga mig i sängen och bara smsa osv tills jag somnar, vilket är standrat.
Snackar med Lutfi, omg kolla snubben sååååå fuuuuuuuuucking fiiiiin walla - ögon,läppar & mage... men han bor så himla långt borta men anyways snackar med han lite sådär smått och snackar med Abdiaziz & Rami.
Men har bestämt mig för att typ äta något sen ta bort sminket osv, sen efter ska jag lägga mig i sängen och bara chilla som coola folk gör ;)
Min bästavän Jocke är nog den som får mig på humör & Lavi vet hur man får mig på humör & hur man får mig att skratta riktigt mycket så att jag ligger och gråter på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0