Ja, jag är vaken.

Snacka om brist på liv alltså...
Nej men det finns inget att göra helt seriöst, jag tror att alla i min familj sover nu eller förutom min syrra som håller på med sin mobil eller så är mamma vaken och sitter vid datan och typ spelar pocker eller något kort lek men men. Sitter och chattar med folk på facebook, lyssnar på mixar på Dj Qualitys bästa hemsida och vill messa med någon men alla typ sover? :o Anyways jag roar mig med alla spel på spelo.se vilket är "jätte" kul mmmhh & har fett ont i röven för har suttit i hundra tals år, nej men i några timmar sådär eller minuter rättare sagt.. Jag vill typ ut just nu men folket sitter bara hemma o spelar,kollar på tv och sover säkert för det finns ingen som vill tagga ut direkt, o jag vill inte känna mig som värsta forever alone människan direkt och inte för att jag skulle gå ut i det kalla vädret direkt. But the way jag orkar inte blogga mer, så ni får ha det så bra, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0