Inget ska få hända min älskade kusin...


Vad du än säger så kommer det här inte att vara slutet och tro mig, allt kommer att gå bra.
14 år på jorden och du kan inte lämna världen nu så pass ung du är, om du verkligen försvinner så kommer du alltid att finnas i min släktens hjärta, dina vänners och även mitt hjärta.
Alla lägen du funnits för mig ska inte försvinna, alla minnen & barndomen ska aldrig försvinna. Jag längtar inte till den dagen du ska försvinna och inte när du ska opereras. Utan dig är jag tom, men vart du än är kommer jag alltid vara din ängel o du min & du mitt hjärta o jag ditt. Säger du "godnatt föralltid" så säger jag "farväl föralltid". Kusiner ska inte glida från varandra right?, så låt mig lida med dig älskling. Min närmaste kusin som jag har, den jag pratar med allt om och om du försvinner vill jag helst bli blind och bara se dig i mörkret.
Jag är helt seriöst rädd för att du ska försvinna från mig och att himlen tar dig ifrån mig.
Att prata med dig i telefon känns helt seriöst tryggt för då pratar vi seriöst om allt; allt från killar, kompisar, skolan, familj, bråk, tonårsliv, känslor, tankar och massa !
När vi försvinner tillsammans så kan vi vara fria, men aldrig om en av oss försvinner för kommer aldrig låta det hända någon av oss. Skulle hellre ta livet av mig än att du skulle försvinna, utan dig är jag inget & utan dig vid min sida är jag inte den jag är just idag. För du har gjort att jag vågar vara mig själv och stå för den jag är just idag och kommer att vara & det är du som vet mitt rätta mig, du som känner mig mest, får veta mest om mig, vet det mesta om mig och den som får veta mest saker.
Ondskan ska inte få förstöra våran relation , vart du än kommer att vara kommer jag alltid att vara med dig och den närmaste som kommer att vara med dig - för jag kommer att vara ditt hjärta.
Jag bad inte om detta, att du skulle ha olika sjukdomar och sedan varit nära på att försvinna från jorden och från allt. Men du hade tur som överlevde sjukdomarna. Jag vakna inte upp med den tanken att hon skulle få massa sjukdomar, att hon skulle må dåligt och att hon skulle opereras massor. Jag föddes inte till för att se henne ligga på sjukhuset och opereras och föddes inte till för att höra att hon ska in till sjukhuset och att hon ska opereras. Tänk också barndomen ni haft, tänk hur perfekt den var för er men för just min kusin var det knas för hon hade canser & massa andra sjukdomar redan då men hon överlevde vilket var hur bra som helst. Men himlen är inget för dig just nu, inte i den här åldern och skakar + fryser som bara den för jag är rädd.. Jag kommer att gråta massa glädjetårar om du överlever den här sjukdomen, jag gråter floder just nu för orkar inte tänka på något annat än på dig...
Kära gud, snälla gör så att min älskade kusin överlever den här farliga sjukdomen och att hon mår bra efter operationen...
Tänker inte lämna dig, släppa taget om dig, glömma dig & mina ord är sanna - jag kommer älska dig över mer än annat & kommer alltid älska dig vad som än sker.
KÄRLEK ♥♥♥♥♥♥♥

Slut på ord för denna tragiska kväll... :( ;(

en gammal bild på henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0