inga kommentarer, kom inte på någon rubrik.

Sitter och chattar med folk på facebook, kollar bloggar, smsar med folk, lyssnar på musik och är hungrig som fan fast orkar inte äta :( Men ändå, väntar tills Pontus ska duscha klart sen ska jag skypa med han, vilket han ville och vilket jag kunde göra för jag gör inget speciellt ändå. Dagen har ändå rullat på som vanligt, slutade 16 idag vilket är jobbigt men dagarna då vi slutar 16 brukar gå snabbt & ni vet har man kul så går tiden fortare... ;)
Juste på tal om vädret liksom, snacka om hur kallt det är & man fryser bara som den även om man har en tjocktröja/kofta på sig !
Anyways har flätat mitt hår också eller alltså i stället för sidecut gjorde jag med flätor & jag vet inte om det blev bra för de blev helt fail - men somsagt det här var första gången jag gjorde flätor men man övar alltid in sig det när man gör det och man kan träna så klaga inte om ni märker att de blev fail :blush:

- Kärlek


- Teknik släng dig i väggen.

Teknik lektionen blev awesome när man fick sitta i en "fottölj"


Kanya in the toilett


ORKAR INTE LÄGGA UPP FLER BILDER, TUSENTALS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0