Here we go.

Har som sagt bara varit hemma hela dagen för jag orkade inte följa med mamma till trångsund eller rättare sagt familjen. Det var dessutom typ lite släktträff eller några i släkten i varjefall. Blabla jag har i varjefall varit hemma hela dagen och kvällen ensam + det var rätt så skönt faktiskt. Gick in på TV4s hemsida sen kollade jag på barn program osv hihihihihihihi :blush: jag låg också och frös som bara den sen låg jag vid elementet vilket blev VAAAAAAAARMT & SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT ! :D
Just nu sitter jag och chattar med folket där ute på facebook, lyssnar på musik, messar & typ bara tråkar.
Gjorde ett videoinlägg också, alltså herregud..HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA jag orkar inte mer, var trött när jag gjorde videoklippet alltså ni anar inte hur trött jag var..omg HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA..Jag orkar inte mer seriöst,HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA! :(
Fryser jätte mycket nu & en sånhär lördagskväll,vinterkväll (är det typ vinter eller a vinter/höst?) , kunna mysa med han, kolla på film osv , det skulle det sitta perfekt med en kille nu när det börjar bli vinter & då man längtar att få en kille eller något !? ♥♥♥♥♥
Men man får väl tåla att inte ha en kille just nu dåra vilket suger riktigt mycket men ändå det är riktigt skönt att vara singel ändå men föredrar en kille hellre... ;)
Hello dude, bild från i fredags sista lektionen..haha snacka om extremt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0