Hello cute.

Andra dagen i skolan efter höstlovet...
Jag har haft skola precis som vanligt och det rullade som alla andra dagar men slutade (16:00), omg har ni märkt att det börjar bli mörkt redan vid 2-3 tiden liksom herrejösses! :O Var i allafall med Selma efter skolan & vi köpte godis i centrum o åt på grillen, sen var hon tvungen att gå hem så jag fick hänka med henne hem vilket var trevligt liksom? ;) Men anyways vi har tagit bilder, eller jag har gjort det HAHA men Selma däckade i allafall för hon tyckte att Simpson var helt boooooring så hon typ somna så jag satt och kolla på Simpson sen Family Gay hurra liksom? Sen tog jag hennes mobil och filma när jag väckte henne, hahaha jag dog av garv & videoklippet ligger uppe på facebook nu så att ni bara vet men tror inte att ni kan se det liksom. I varjefall jag snackade med Mr.Hemlig wooop woooop han bryr sig hur jag mår och massor mer, liksom alltså han frågar osv.. %¤(%&!%)(¤&%%=&%!/() Hur gulligt liksom?!.. #¤%&/(=!)/&/%& Jag tror att jag faller för han alltså herregud, tänk er hans personlighet hur den verkar vara liksom, åhhhhh ryyyyyyser & kan säga att han är hur snäll som helst vilket är super & underbar woooop woooooop. Men ska snacka saker med han nu så ja osv, ni får ha det bra hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0