Hej bloggen, jag är halv sjuk typ & det rinner från min näsa.

Sitter framför datan och är inne på facebook, lyssnar på go musik och sånt dära kul.
Men jag mår inte så bra heller kan jag säga, det bara rinner o rinner o rinner från näsan..alltså helt seriöst det tar inte slut - det fortsätter non stop vilket är super jobbigt och kan inte andas nästan! :( Men är förkyld, snorig osv men det blir nog bättre snart för är typ halv sjuk och det får inte bli över halv sjuk!..hoppas jag. Btw; kedjebrev/kedjesms kan gå & slänga sig i väggen helt seriöst..har fått kedjesms var 3e minut typ och det är bara samma sms som folk skickar + såna där frågesms, herregud vad jobbigt -.- Ska ta och kolla facebook, messa osv nu så jag vet inte om det blir mer inlägg för ikväll & har sovmorgon till 09:00 imorgon, åhh vad härligt speciellt efter en söndag så att man kan sova längre ! :D Puss & Hej :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0