Har ingen aning.

Lavi ringde mig nyss fast det var Marcus som pratade och frågade om jag ville göra något med dom nu, fast jag sitter i mina "sov" kläder just nu så måste byta om liksom om jag ska dit. Fast jag sa att dom skulle gå till torget först så möter jag dom där, hihihihihi lite kul kul liksom...eller? ;)
Ändå, har fixat om mitt hår men har gjort två flättor nu och inte tre för orkade inte för annars skulle det bli knas i mitt hår..haha fågelbo jag svär. Sitter och försöker skriva klart det här inlägget, lyssnar på musik & chattar med folk på facebook som vanligt ni vet - fett standrad. Nej men vet inte om jag ska träffa dom nu eller något - fett forever alone liksom daaaah... Sonia kommer nog också till torget så jag taggar väl dit, woooop wooooop see yah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0