Grattis på fars dag världens bästa pappa ♥

Min alldeles egna super hjälte sen liten och den som alltid kommer att vara min nummer ett. Jag önskar att vi fick tillbaks tiden då vi alltid va i närheten av varandra och inte som nu flera tusen mil ifrån varandra & dessutom är du på ANDRA SIDAN AV JORDEN...Om vi kommer att tappa kontakten så lovar jag dig att ditt namn alltid är inristat i mitt hjärta för jag kommer aldrig glömma dig. Lämna ALDRIG mig snälla, försvinn inte och jag är orolig över ditt jobb. Att du ens jobbar som militär vilket gör mig orolig som fan. Men hoppas du klarar dig, allt du gjort för mig & alla gånger jag träffar dig efter var 3-4e år så vill jag inte åka ifrån dig o lämna dig. Känner all trygghet hos dig och du ska veta att du är hela mitt hjärta. Att vi inte ens har bilder som vi båda är med på får mig svag och besviken. Glöm aldrig mig - Grattis på fars dag världens bästa pappa, JAG ÄLSKAR DIG... ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0