Gnomeo & Julia(Juliet)

Har inget att göra så ska kolla på en film som jag precis har laddat ner, jag kan inte messa för har bajs bas - dåligt värre! :( Aja ska kolla på filmen nu för är hur uttråkad som helst för inget händer på facebook ändå och ingen är rolig den här tiden för alla muppar sover eller dom roliga jag känner är inte inne. Både sötnosarna Sara & Fredde är inne - dom hatar varandra vilket ni borde skriva ner, men men riktiga sötnosar är dom & båda är solklart mina, weeeehooo :D Sen är min jättesociala vän John.S inne, smilegroparN wiiiiie vad jag saknat han. Bajs och hej nej men Anyways hejdå vill se på film för orkar inte att vara uttråkad mer guys! ♥
Wooooop wooooop kan se min statestik nu, hur glad som helst efter flera dagar som gått - snacka om glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0