Facebook !

Igår kväll så spred det sig om att Facebook skulle bli hackat och försvinna & det stod på aftonbladet. Men nu säger folk att det var ett skämt, stängs ner vid en viss tid osv osv...Jag vet inte vad jag ska tro men det låter helt konstigt anyways. Jag satt och pratade i lur med först Stefania min kusin i timmar om många saker, sen prata vi 3 i ett samtal Så det var jag,Stefania & Selma som prata sen la Selma till Stefanias kille o samtalet (Ahmed) så vi prata om inget i evigheter,men Stefania och Ahmed skulle snacka själva how cute?! :D Jag & Selma bjöd sedan in Jocke så vi snacka om roliga saker, men jag va trött så lyssnade mest, dom sjöng o väckte mig jag svär era bajsmuppar! :( Somna vid 4 i varjefall haha orkar inte skriva mer för vaknade typ nyss? :blush: Ska kolla FACEBOOK nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Vad gör du denna höstiga lördag?

2011-11-05 @ 15:42:00
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0