Dygna.

Ska dygna med Foe, haha säg lycka till redan nu alltså herregud det är skola imorgon också men har tur för har sovmorgon vilket är jättebra wooop wooop ! ;)
Kommer klara det här, om Foe somnar kommer jag helt seriöst hemsöka han - haha han har lovat mig att dygna med mig så det är ett måste !
Har nytt simkort & nummer nu, måste lära mig mitt nya nummer ooooooooohhh det kommer aldrig funka helt seriöst men kan lite ändå - tänker lära mig det tills det sätts i huvudet !
Sen står det omg det snöar, det snöar osv på facebook & seriöst har folk svårt att se skillnad på regn & snö eller?
Det regnar här jag bor, det är inge snö här nej men anyways har pratat med Harien, Foe & Brian och hos Brian snöar det vad jag vet och det snöar inte hos mig och han tror att jag bor i fucking stan, hahahaha jag orkar inte mer - vad hjärndöd han är... Ska ta och messa med min jättesnälla vän Jocke för han har sån torr humor så att det inte går att ha torrare, eller jo min..HAHAHA ! Ni får ha det så himla bra i allafall! :D

Ha en trevlig första advent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0