Dom 20 första som gillar

Guys, jag skriver lite kort.
Emilia Årfors - Sjukt gullig tjej, underbar, en man kan lita på och en jag saknar. ♥
Amanda Toivonen - En mega fin tjej, grymt snäll, en jag prata med förut men tappat kontakten med nu men det får vi väl ta och ändra på right? och jag saknar dig grymt mycket ! ♥
Maja Eskelinen - En jättefin tjej, en jag pratade med förut men tappat kontakten med och en jag har umgåtts med♥
Dominika Piersiak - Sjukt gullig, rolig, underbar, en jag umgås och hur snäll som helst - älskad! ♥
Jessica Korpelainen - Hur gullig som helst, snäll, underbar, fin osv och har känt sen förskola + älskad! ♥
Rebecca De Land - Saknar att umgås med, va med henne i somras hela tiden på stranden omg vilka minnen, saknad & älskad + tjejen med torraste humorn. ♥
Jessie Johansson - Vacker människa, en jag vill lära känna, snäll och en jag vill träffa! ♥
Alex Safar - Saknar snubben, en jag har umgåtts med, en jag lärde känna i somras, en jag var med i somras, en som fick mig att vara glad & bara le, en jag var med på grönan+ung med, snygg, snäll och en jag tappat kontakten med - vet inte vad mer jag ska skriva... ♥ ♥
Selma Souihi - En jag känt i flera tusen år, en jag umgås med, betyder mycke för mig, den STÖRSTA smurfen jag känner, älskad och hur underbar som helst, äkta - love! ♥
Adrian Persson - En av dom snyggaste killarna jag känner, verkar hur snäll som helst och en jag vill lära känna + träffa. :) ♥
Julia Brunnstedt - Tjejen är hur vacker som helst, en jag vill lära känna och en jag precis börjat snacka med! ♥
Yaya Johansson - Min fina thailändare, som en syster för mig, enormt snäll och en jag vill träffa oftare. Jag älskar dig hjärtat ♥
Andy Garcia Edouard - Min underbara hermano, finns där för mig när jag behöver en att prata med, äkta, komiker på hög nivå, en jag vill träffa så snart som möjligt, hur snäll som helst, en som betyder grymt mycket för mig & älskad ! ♥
Hafifa Hussain - En jättesnäll tjej i min skola, en jag vill lära känna bättre, som är min kompis storasyter och hur rolig som helst ♥
Sarah Hugolf - Jättefin, snäll, underbar, rolig, äkta och saknad - vi får träffas igen så snart som möjligt! ♥
Arzu Akalinli - Fin, snäll och en jag vill lära känna bättre just saying ! :) ♥
Mattias Bäcklund - Mobbad, kan vara snäll ibland, tokig och jag vet inte vad - cool grabb! ;) ♥
Joel Evaldsson - Söt kille i min parallelklass, rolig, snäll och en jätte social typ. ♥
Theodora Arvanitidis - Saknad, en jag träffa på i somras då vi var på stranden och bada, jättegullig och hur snäll som helst ♥
Elin Grindsäter - Snäll, en i min parallelklass, fin stil, hur rolig som helst och ja vad mer ska man säga underbar :) ♥
Willy - En i min skola/en som gick i min skola, har FETT med snygg stil [ SWAG & grejer! ] , snygg , snäll och bra på pingis - just saying! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Dominika

Sötnos <3 <3 <3

2011-11-01 @ 23:12:33
Postat av: Emilia

Puss habibi ;*

2011-11-01 @ 23:31:08
Postat av: jessie

aaw, desamma! <3

2011-11-02 @ 10:38:12
URL: http://jessieglennjohansson.blogg.se/
Postat av: Selma

Yeah suck it bitches! ♥

Älskar dig min älskling! ♥

2011-11-02 @ 23:48:31
URL: http://shitabow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0