Do style Deh

Nej men är strax klar sen ska jag rulla home to smurfen. När Elin & Neyat har kommit så ska vi typ ner till centrum & köpa tjockismums vilket blir super + hyra film eller något. Kiss my ass liksom, nej men är inte direkt färdig för har inte packat ner mina saker som jag måste ha...katastrof så måste fixa det snabbt ! :(
Jag bloggar väl när jag är hos smurfen vilket blir super, yeeey för ska bannemej inte somna för ska bara vila ögonen inte sova, inte däcka för måste vara pigg chey! :D Men ändå måste typ äta en macka först innan jag ska till Selma för är riktigt hungrig och drack bara TE till frukost för min hals dör snart RIP or what?, sen har jag inte ätit lunch för jag ville inte äta men ska fixa en eller två mackor nu så vi får höras hos Selma vilket jag nog tror + Elin ska ta med sig sin systemkamera I think så det blir jättefina & många bilder på oss ikväll - jag hoppas verkligen inte att jag somnar så dom inte får en bild på mig dom där tomtenissarna! ;)
Bild från kryssningen på höstlovet, jag & lite av Lavi i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0