Dag 7: 5 fakta om mig själv.

  1. Jag har gått igenom väldigt mycket speciellt när det gäller familjen... :(
  2. Jag kan börja skratta åt allting, speciellt när jag är trött & har tråkigt. Har grymt torr humor enligt mina kompisar, min humor är bara för bäst !
  3. Jag blir glad när killar är helt underbara, har grymt underbar personlighet & bryr sig om en. Älskar också när killar luktar gott, har bra klädstil & helt mysig att krama.
  4. Brukar lyssna på olika låtar efter känslorna ibland, om jag är ledsen,sur eller något liknande blir det depplåtar för mig osv...
  5. Jag vill skriva massor att skriva, men skrev det här för att jag kom inte på något att skriva - hoppas ni blev nöjda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0