Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Lema Rassul - Hon vet det mesta om mig, det vill säga nästan allt om mig och vet mest om mig av alla mina kompisar. Har känt henne sen dagis, berättar allt för henne och hon finns där för mig. Våra mammor var som bästavänner, vi var sjukt tajta och våra mammor med. Hon betyder enormt mycket för mig, jag bara längtar att få träffa henne igen för hon är sååååååååååå saknad ! Har massor att berätta om när jag kommer att träffa henne igen, hoppas det sker snart och inte om flera år för klarar inte av att vänta.. Jag älskar dig och hoppas du hör av dig så snart som möjligt, må gud vara med dig :( ♥
Bild från när vi var på Grönan med klassen - i maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0