Boring.

Måste verkligen eller måste inte men vill gå & lägga mig bara. Är fett med förkyld och hostan som jag hade förut minns ni? den har komit tillbaks i varjefall vilket är super jobbigt :(
Måste i allafall vara minst lite frisk tills imorgon då det är den där aktivitets dagen eller vad det heter. Kommer inte sluta 16:00 i varjefall vilket är skönt & måste vila ut mig lite. Kommer bara ha språk, mentor & sen slöjd , helt seriöst är det bara chill lektioner sen ska vi äta sen vid 11 så ska vi samlas inför bowlingen wooooop wooooop ! ;)
I varjefall så sitter jag bara och dunkar på gamla låtar sen inne på facebook, när jag lägger mig i sängs så ska jag bara messa med folket mina gullungar here I come in the phone ! :D
Gamal favorit , The Pussycat Dolls
BOOST ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0