Blabla, lördagen var helt okej.

Jag var ute med Selma och vi väntade på Sonia så vi satt på scenen och börja göra våran egna remix + haha alla börja kolla när vi "sjöng" våran remix och börja dansa lite awesome dance HAHA. Efter så ringde vi massa från hennes kontaktlista o frågade om dom ville vara men ingen kunde men sen slog det mig att vi skulle ringa Max så vi gjorde det. Han kunde vara, wiiiiiiiee blondie apan liksom yeeey, sen träffade vi lill Kevin i centrum och sen kom Pontus blabla orkar inte berätta. När jag kom hem så var jag barnvakt åt Simon & Steven sådär nice ni vet? ;) Lördagen blev lyckad i allafall. Sitter och dunkar musik, dricker massa energidrinkar o julmust,  chattar med Nicolas & Sonia (dom sociala den här tiden) och smsar med folket. HAHA seriöst Nico är bara woooooow, måste börja stalka han igen - måste bli en bra stalker som förut men grejen är att jag har gillat halva hans facebook höhö. Men han tycker att jag är en bra stalker, hohohohihihihihehehehahamihihihihithihihihi nej men haha jag är så himla trött så att det inte går att vara trött och random samtidigt liksom :blush:  Har så himla tråkigt så har tagit massa med webb bilder, wooop wooop... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0