Aktivitetsdag imorgon !

Har i allafall varit in the school efter en sjukt grym helg kan jag säga & deusstom har jag varit lite nere (varit halv sjuk osv) men dagen har rullat på liksom. Imorgon så har jag en halv skoldag för vid 10-11 tiden så ska vi ha aktivitetsdag eller vad det heter, ni vet när man kan välja olika saker som tillexempel bowling, klättring, skridskor, fotboll osv - det kommer bli grymt & jag fick mitt första val nämligen bowling i Sundbyberg för det fanns 3 olika bowling grupper, wooop woooop. Åker dessutom med mina mentorer för dom är själva lärarna som ska med oss på bowlingen & några från min klass så det ska bli skoj så vi får se hur det blir imorgon. Men hörreni ni får ha det så bra så länge tills jag har duschat och fixat mig sen så bloggar jag så då hörs vi ! :D
Btw; Har ny bakgrundsbild eller vad man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0