ahop.

Ska gå byta om osv, kolla om mitt hår är bra för mitt hår kommer bara att förstöras när jag lägger mig sen på morgonen bääääääääääääääääääääääääääm! Men anyways innan jag ska lägga mig så ska jag nog titta på tv och smsa vilket är standrat. Messa med Foe som säger att "ft" står för "fett" men det stå för"förtrollad"...nej vad mobbad han är, skoja. Men har ett minne som en guldfisk, blubb blubb liksom eller vadå? ;) Hörde av Johanna & Alejandra att Justin Bieber skulle komma till Sverige typ nästa år... jag dör! :D Fast ne liksom, jag har ett jättebra minne & är jättesmart & OJ kom på en sak nyss!... Jag har matteförhör/prov imorgon & på torsdag, omg döda mig - det slog mig nyss i huvudet ! + Har glosor + verb till engelskan imorgon, verkligen att ge 1 fucking dag till oss för att lära oss alla 12-20 glosor, knappast + verb och skit !  LÄXOR & PROV RULLAR PÅ SOM VANLIGT... kommer total faila seriöst , RIP mig :(
-Bild från tekniken idag, wooop woooop vikarie o grejer!
Usch igga mig, prutt ful assåå
men bjuder :blush:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0