åh men herregud...

"Alla har förändrats helt seriöst, allt har blivit annorlunda speciellt alla som kallas för 'vänner' , jag vet inte vad som har hänt med alla nu förtiden & kan säga att dom inte är dom gamla vanliga. Vill bara kasta dom helt seriöst och ha kvar/skaffa äkta vänner, för seriöst dom lär känna någon sen dom börjar bli helt åh jag vet inte vad! Dom blir dryga, bryr sig inte om en längre och har för MYCKET luft alltså jag döööööööööör. :thumbdown: Jag kastar er falska & kastar er jag känner för att kasta men behåller alla dom äkta & skaffar dom som är äkta och slänga alla killar som ljuger tungan av sig + alla patetiska så kallad för 'vänner' är helt hopplösa. Ni kan bara lämna mig okej?, ni betyder inget längre & har för mycket luft & JA, jag syftar på många för jag känner knappt igen er ! :s " Skriver bara av mig sådär
JAG ORKAR INTE MER, HEJDÅ :mad: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0