11.11.11

ÄNTLIGEN FREDAG! :D
Hello world, det är den 11.11.11 idag och klockan har ju redan passerat 11:11 så yes guys.
Skoldagen har bara rullat på som vanligt you know, somna på SO lektionen för jag var extremt trött & sen slutade vi 15:00 idag alltså på en fredag???!! :O Anyways gick till Edbo skolan och träffa folk, sen kolla vi på killarnas basket träning ett tag sen satt vi i hallen och pratade om massor, sen kom jag hem vid 19:00 tiden oh hell yeah.
Men just nu sitter jag och chattar med lite folk på facebook, lyssnar på musik och smsar - standrat.
Speciellt så messar jag random saker med en viss person, hahaha vilken humor jag svär & vi snackar om "tomten". HAHA "hoho","finns det några snälla barn här?" osv..haha vilket liv vi har helt seriöst nej men aja orkar inte blogga mer nu. Har dessutom inte ätit middag så ska se om jag har något att äta annars får det bara bli typ yogurt eller något, yeey - I don't like food. Fast imorgon slaggar jag o sötnosarna Neyat och Elin hos smurfeN Semla Selma för hon har typ FF men hennes lillasyster kommer vara där för tydligen slutade kalaset hon skulle på 16:00 & ja ni fattar. Vi ska hyra dom braiga filmerna & jag tror att hon redan har några bra filmer på datan vi kan kolla på och sen ska vi köpa massor tjocksaker för vi ska nämligen tjocka oss sådär lite mer :blush:
Kommer nog inte blogga imorgon kväll eller kan nog blogga från min mobil, Selmas Ipad, hennes data, hennes Iphone eller så tar vi med oss datorerna och ja ni förstår mycket väll era... nej men ni fattar vilket är super bra - thanks dudes. Det blir nog massor med bilder för vi SKA ta massor med bilder speciellt när vi har mobiler,datan,Ipaden,kamera osv...HAHAHA hell yeah bitches. Jag kommer knappast att somna, kommer nog bara däcka lite men inte sova helt - ska bannemig dygna om jag orkar nej men man ska va vaken & social när man slaggar hos folk i allafall my style. Men kommer inte somna men kommer nog updatera vilket ni vet att jag inte sover, men kommer bara däcka & inte somna! ;) Men seriöst orkar inte skriva mer & bloggar nog senare så vi hörs i ett annat inlägg guys för ska hitta något att äta. :)
Bild från igår på själva smurfarna - Smurfetta & Klumpiga

btw; smygbilden Max tog på mig när jag somna på NO lektionen..att folk inte låta en sova ifred :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0