Vi rullar.

Var i skolan som vanligt dåra, vilket var ganska chill speciellt på fredagar förutom att jag slutar 15.00 varje fredag typ. Jag & Sonia skulle åka till tc och träffa Donna och några av hennes kompisar sen skulle vi åka till Kallhäll. Men vi väntade på Yaya som kom senare så vi hoppa på samma tåg som henne, vi gick till tc men Donna o dom hade åkt till Kallhäll så skulle Yaya hämta pengar av sin mamma & Sonia skulle köpa donken, hohohoho.
Vi kom dit alltså vi skulle på en fritidsgårds fest typ, vet fan inte alltså knas. Vi väntade och dom fick bara släppa in 250 personer i lokalen, haha hjärndöda pågud ! Jag & Sonia väntade utanför, sen några börja tjafsa med personalen osv, sen det blev värsta komiker scenen..HAHAHAHA killarna jag dööör vilken humor alltså. En tjej bah; är det club play idag?, någon svara "ja" hon bah; vi taggar dit istället eller vet ni någon hemma fest?. Ett gäng killar va där och en av dom bah; club play, club remix, club stop, club replay, HAHAHAHAHA! :D Nej men helt seriöst, så fina killar där. Anyways jag & Sonia orkade inte mer men då ringde Lavi och fråga om vi ville vara så vi sa visst, sen bad vi han att komma till tc så vi var där. Han kom med Victor & Marcus. Jag & Sonia är världens snällast wiihooowehooo, vi bjöd dom på donken, haha våra pengar rykte men men. Vi köpte donkenfod, sen åkte vi pendeln hem HAHA boysen typ tog fel håll när vi skulle ner, HAHA dör. Sen när vi stod & vänta på tåget så vid atomaten så var det en "napp påse" som höll på att ramla ner. Alltså Victor & Marcus krigade så dom typ skakade på hela skiten, vilka krigare alltså men dom fick godisgrejen. Vi tog tåget när den kom, vi satt & snackade om all möjligt. Sedan blev Victor & Marcus helt hyyyyypeeeee som om dom hade druckit energydryck. Nej men alltså dom var riiiiiktigt konstiga, men anyways sen slog typ Sonia, Marcus & Victor varandra eller något. Sen körde Lavi, Victor & Marcus någon tåg grej sen skulle man slå något fönster om ett tåg åkte förbi o den som slår sist får ett slag - vilket liv! ;)
Haha, vi åkte där som värsta luffarna - HAHAHAHA! Men alltså vi hade väldigt trevligt på tåget i allafall, haha killarna rädda våran FREDAGSkväll! :blush: Det var i allafall fett bra att dom rädda den & kunde vara! :)
Guys, I love you - tack för kvällen ♥♥♥♥


Och Jag & Sonia såg Johan Palm, HAHAHAHAHAHAHHA DÖÖÖÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0