Trött

Sitter och chattar med folket på facebook, seriöst så orkar jag inte vara uppe längre på en fredag liksom?!...
Anyways ska chilla och titta på film eller något sen ska jag sova om jag kan, somnar då jag somnar.
Ska messa med min älskade Sara polski medan hon åker bil, för hon ska till Polen hela jullovet åh kommer sakna min alldeles egna bitch polack !  Hon har fått en Iphone , men tydligen skriver hon fett segt på den och hon dör själv av garv vet inte varför men polacken ska utomlands! Måste underhålla henne när hon sitter i bilen men aja måste messa henne vid 03:00 tiden för hon kommer sitta & geeka spel på sin lur också jag lovar & hon har själv sagt det till mig. Vilken nörd, nej men ja ni fattar åh orkar inte skriva mer. Godnatt i för väg om jag inte skriver ett inlägg igen sen - puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0