Tro inte att jag tar åt mig.




Svar: Hahaha jag dog lite där !, omg kolla jag tar inte åt mig & det här är bara SKRATTRETANDE. Och att du ens orkar skriva med "Anonymt" också och att du skriver med ANONYMT gör det inte "anonymt" direkt för man kan hitta genom IP-adresser också. STÅ FÖR DET DU SÄGER & SKRIVER - annars är det ingen idé att skriva med "anonymt"..töntigt bara hahaha och att du ens skriver just på DET DÄR INLÄGGET jag skrev DAGENS KATTER. Oj vad kan det bero på, HAHHAHAHAA. Nej men försök inte att sänk ner mig helt seriöst, du kommer inte att lyckas för kommer inte att ta åt mig så jävla mycket för tar inte ens åt mig okej? ;)
A det är DINA åsikter vad du tycker, alltså inte för att jag bryr mig. Bara för att du har en åsikt o försöker sänka ner mig så kommer jag inte att förändras och ta åt mig för att just DU har kommenterat med DIN åsikt. Världen går inte under om jag "leker så mycket" heller & du verkar älska mig så mycket att du ens bryr dig att jag "leker så mycket" ♥♥♥ så just saying & sen att du ens LÄSER MIN BLOGG åh så rart av dig -
haters make me famous... ! ;)

Kommentarer
Postat av: Selma Smurfen

Hahah vilken shono den personen är vågar inte ens skriva sitt fucking namn haha döör asså jag sig av garv när jag läste de där. Asså så fucking fegt att skriva "anonymt" hahah vilken shono

2011-12-07 @ 03:09:18
URL: http://shitabow.blogg.se/
Postat av: unicorn.

fin blogg!

2011-12-07 @ 16:21:29
URL: http://unicornfarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0