Thanks thailändo.

Satt precis och snacka på skype med finisarna Elin & Neyat. Sen ringde Jap mig den där thailändon och sen stängde jag skype så fortsatte jag snacka med Jap. Vi pratade om private stuff, nej men han hjälpte mig med massa problem & som dom flesta thailändare gör så hjälpte han mig. Vi pratade i hela 11 minuter om problem, kärleks problem och grejer. Åh det kändes bra att prata ut lite med han om nästan allt & tack så mycket my thaibrother !
Fett stolt över den där thailändaren, han sa saker så att nu höjdes mitt självförtroende - jag hjälpte han med något problem också. Känns så himla bra att snacka med en thailändare som verkligen förstår ♥♥

Anyways så gör jag det vanliga ni vet facebook, musik, smsar & chillar? ;)
Nej men sitter o gillar statusar, kommenterar & massa annat som man gör på facebook ni vet. Ska nog ta & snacka med Jap på facebook snart, sen några girls som jag inte snackat med på typ..100 år nej men flera många månader.
Ska snart tvätta bort sminket, lägga mig i sängen, lyssna på musik & smsa med folket speciellt med min speciella mupp Kemal som är fett weird (stavning) omg har glömt bort hur man stavar saker & grejer, herregud ! :o Sen ska jag i allafall smsa med min allra bästavän Jocke pizza bror. Ni får ha det så bra alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0