My bestfriend ♥


Det finns en kille där ute som jag litar på upp till 110%, han som får mig att le & skratta efter att jag vart ledsen & gråtit och får mig att skratta, han som exakt vet hur man får mig glad. Han som betyder något extra, han som vet lite mer om mig än vad alla andra gör. Han som får mitt liv under kontroll, med han behöver jag inte tveka lika ofta längre, inte må dåligt. För jag vet att den killen ställer upp för mig vad som än händer och finns där för mig när jag behöver en , därför så betyder den här killen lite extra mycket för mig. Han är den som vet var jag vill som mest, han som får veta min kärleksliv, tankar, känslor osv först. En vän jag kommer att behöva i många år till, för han gör mig glad. Med han kan jag prata med om allt, precis allt. För jag litar på han, allt vi pratar om stannar mellan mig & han och det är inte svårare än det. Han behöver inte tveka för kommer att vara vid hans sida oavsett vad som händer, för hans hjärta är gjord av guld och släpper aldrig taget om han. Händer det han något, då vet jag inte vad jag ska ta mig till - ska göra exakt allt för han! Jag kommer alltid att finnas för den här killen som vårt & torrt, han är som mitt hjärta - utan han skulle jag inte kunna leva. Och han ska veta att han kan prata om allt från familj, bråk, tonårsliv, tankar, tjejer, känslor, vänner & med mera med mig för kommer alltid att lyssna på han & försöka hjälpa han när han behöver den hjälpen han mest behöver och det är just därför jag älskar den här killen. Den här texten är bara skriven till min alldeles egna bästavän Jocke Isberg - Jag älskar dig otroligt mycket bästavän ! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0