Lyckad dag.

Var med Emilia, vi åkte och träffa Yaya, Naomi, Selina och två av deras kompisar. Sen möte vi på Naomi och Jessica vilket var trevligt för hade inte träffat dom på evigheter jag lovar, anyways så gick vi till donken och snackade lite osv, sen gick vi utanför donken sen gick vi in igen för det var kallt, blåste & regnade ute sen så tänkte vi planka in på bio, haha men sen så skulle Naomi & Jessica tagga för Naomi skulle hämta kläder för hon skulle slagga hos Jessica. Vi väntade på dom, vi gick runt sen så ringde Yaya & Selina folk och så. Vi träffade någon Micke och Elmer + massa andra som kom senare. Haha Micke och en annan typ Jerry eller vad han hette stod och shufflade, wooop wooop liksom? ;)  Nej men anyways, jag och Emilia kom tillbaks till Skogås träffade på massa i centrum, luffade där ända till typ 9. Sen kom Marcus och Andreas så vi va med dom, vi gick till Marcus och hade lite skoj..HAHA bröööder Marcus & Andreas vad knaaaaas. Musik i hela rummet bah untzz untzz untzz ! Klockan han bli halv 12 men skulle träffa Naomi & Jessica inatt men orkade inte för mamma ville att jag skulle komma hem för hon saknade mig, wiiiie fast nej driver.
HAHAHA bara för det var mörkt så följde Marcus & Andreas med mig hem, tack boys♥
Kom typ hem vid kvart i 12 eller något, haha men lyckad dag i varjefall.
Tack för dagen alla !

Och får se vad jag hittar på imorgon eller rättare sagt idag för det är liksom söndag för klockan är över 00:00 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0