Kanya boss

Tycker att det är roligare att blogga när man har så söta läsare & har ganska många besökare - ni gör mina dagar! :D
Sitter och chattar med folket på facebook vilket jag alltid gör right? Och lyssnar på go musik vilket jag alltid gör framför datan, vem gör inte liksom? ;)
Skoldagen har rullat på vilket det alltid gör på onsdagar + på SOn tog läraren min/a mobil/er och sen satt jag o åt kladdkaka, hahaha. På engelskan hade vi vikarie för första gången, alltså herregud våran engelska lärare är aldrig borta men nu idag va han det wiiiie! Helt seriöst så va det kaos i hela klassrummet, alla skrek, sjöng, flippa, osv huliganer ju... Jag åt kladdkaka på den lektionen också, muuuums liksom hahaha ! :D
Anyways har ju suttit och gjort designer till folk som ni kanske märkt, a det tror jag nog.
Orkar inte skriva mer, imorgon slutar jag 14:10 som jag gjorde idag - ska kanske träffa Feysal om han typ hör av sig eller något åh mobboffer liksom. Nej nu seriöst, orka skriva !
NI GLÖMMER VÄL INTE MIN FRÅGESTUND, STÄLL EN ELLER HELST FLERA FRÅGOR !
http://kanyathai.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment
Runt 2 månaders gammal bild från Mega festen (haninge festen - 136XL), på mig & mina fina tjejer
Sonia, Jag, Yaya, Donna, Anna & Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0