Julavslutning = JULLOV !

Jag mötte upp Noha och Sonia sen så gick vi till skolan. Vi var där exakt klockan 09:00 då vi skulle samlas, skillz eller nej men vi gick till aulan och jag satt med Jimi,Stoffe, Jocke, Sonia & Samuel. Vi kollade på när folk som hade sång på E-VAL när dom sjöng, sjöng med och lyssa/titta när folk som hade gitarr på E-VAL spelade lite. 
Eftersom att Jimi & Stoffe satt bakom mig, hade Sonia & Jocke brevid mig och Samuel framför mig så ville man bara dö av garv. Vi lyssnade på när dom sjöng, sen så lyssnade vi på våran nya rektor Jessica som pratade om lite grejer vilket jag inte hängde med i för grabbarna höll på och snacka speciellt Jocke. Anyways killarna i allafall Jocke,Jimi och Stoffe sjöng "jättefint" och högre än dom som stod på scenen. Lite allt möjligt hände faktiskt, nej men vi gick från aulan typ 09:30 och sedan gick vi till klassrummet och skulle få våra såkallad intyg och sa tack, ha ett bra lov, god jul & gott nytt år. Tur att vi i allafall inte fick betyg, för jag tycker att jag inte har varit så bra i skolan den här terminen speciellt inte på prov osv. Men klockan var inte ens 10:00 när vi slutade, men jag satt i skolan med Sonia, Melina och sen kom Carolina & Naomi. Vi satt där till typ 12:00 , no life liksom som sitter kvar i skolan när man har fått jullov. Jag vet men sånt händer för jag är van att stanna kvar i skolan så yes box. Jag kom hem vid kanske 13:00 - 14:00 i allafall vad jag vet, sen dess har jag suttit vid datan & gör det fortfarande. Vet absolut inte vad jag ska göra just nu för ingen vill typ gå ut eller något. Ska kanske på avslutningen på torget som är ikväll, nice or what? Folk från vägen ut osv kommer dit o uppträder eller vad dom kommer att göra. Anyways ska ladda min mobil och fråga någon om dom vill göra något or something. Kommer att använda kategorin "♥LOV", har längtat att få använda den & har längtat efter jullovet vilket betyder julafton & nyår! ;)
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0