@ jakobsberg

Är i Jakobsberg hos min morbror, sitter i vardagsrummet typ och äter eller har laddat upp dom här bilderna innan så ska äta nu. Tuuuuur att dom hade datorer här, hoohohohohihihihih. Men ska typ sova här åhh - saknar mina mobbade friends i Skogås :(  Väntar på ena morbrodern som kommer med läsk osv + 500 kr och om han INTE kommer inom 15 min eller a så ska han ge mig 1000, mwahahhahaah! Sen väntar jag på min andra morbror som typ jobbar men kommer hem när som helst och ska få 500 av han också I think, mihihihihi! LOVE :D Och en viss person skickade bild på sin mage, alltså jag dööööööööööööööööööööööööööööör - vad fin mage #&¤%&¤/#"%& ! :O I Jakobsberg station så var det så fina killar där så jag doooog, så fina alltså jag dör vad fina och dom kolla såhääääääääääääääär mycket men asså vaad fina ! :O SNYGGASTE KILLARNA I JAKOBSBERG ! :love: :love: :love: love: Anyways ska dunka musik nu o här har ni bilder, bjuder! :blush: ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0