Jakobsberg ♥♥♥♥

Min mamma, mormor & ena morbror sitter o delar ut pengar eller byter ut pengar osv..haha vilka thailändare ! ;)
Nej anyways sitter fortfarande hos min morbror i Jakobsberg och tror att jag slaggar här då, har väntat tills min andra morbror kommer hem för har väntat på min 7up ! :(
Är inte trött just nu, har inget att göra så sitter och geekar typ, messar & lyssnar på musik.
Längtar hem till Skogås, mwihihihihi nej men helt seriöst har inget att göra här liksom + känner inga här eller inte hittills. Men det finns hur fina killar som helst här, skit fina ! :blush:
Har varjefall suttit vid datan o typ gjort inget speciellt(vilken svenska alltså), bara lyssnat på Justin Bieber & Ne-Yo :love: Ska typ fortsätta geeka eller något, vet inte när jag lägger mig men orkar inte mer..hihhihihihihi.
Ska messa med min amor, hihihihihihiihhohohoho :blush: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0