Hello dudes.

Sitter och chattar med min vän Nima som jag lärde känna igår typ, hur rolig & trevlig som helst. En Nima jag kallar för "Nima tiger" eftersom att han har en bild på en tiger som pb.
Men nu sitter jag & chattar med två Nimor & en Simon, haha den där Simon vill typ döda mig med en länk jag vägrar klicka på - anyways kommer klicka på den länken någon gång i allafall...
Ska i varjefall gå & duscha osv...sen ska jag lägga mig i sängs och messa med den speciella Jocke. För har lovat han att jag ska skicka ett mess efter jag duschat men anyways, ska inte somna. Haha det har hänt två gånger kolla;
Jocke bah va uppe länge eller något liknande sen jag bah; men tänk om jag är trött då..efter 1-2 minuter somna jag (de va i förr igår). Igår hände samma sak fast han bah du ska vara uppe länge jag bah; jadåå... sen somna jag, HAHAHA! 3 gången gilt, ska klara det här ! :D
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0